I skolan

Nu sitter jag och väntar på att mitt matteprov ska börja......Haft historia i 2 hela timmar. sååå himla drygt, det måste vara ett av dem tråkigaste ämnena som finns. Fick iaf ett hemprov vi ska göra om dem tre revolutionerna....

Fan är skitnervös för matteprovet,, hoppas verkligen jag klarar det, när jag pluggat klart igår förstöd jag ju det mesta men det e en helt annan sak när man verkligen ska göra det...får hoppas på det bästa, det e trots allt en halvtimme kvar, har provet 12 så jag hinner kanske plugga lite.
Är dock jättehungrig,glömde att jag måste ta med lunch så nu sitter med en proteinbar, vilken stor lunch eller hur:P Får äta när jag kommer hem.
Måste tänka på det varje torsdag så jag inte glömmer bort det igen:P

Frukost:Müsli + lättmjölk
Mellanmål:Proteinbar
Lunch:1 burk tonfisk i olja,½ dl bulgur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0