Helg

Fredagen

Vaknade sent så hann inte åka ner på stan....självklart,så gick upp och åt frukost medans killen åt lunch, han hade vart uppe tidigare o ätit. Drog iväg till gymet o träna lite axlar o baksida ben,gick en liten snabbis också.
Sen så skjutsade han hem mig för vi skulle ner på BMB After work, självklart så hade ja ju inget o ha på mig så fick sätta på mig nått skit i garderoben. Inte riktigt nöjd med det ja hade men vafan,,sånt e livet.
Åkte iaf ner en sväng o käkade taco och kollade på Duojag,mycket folk där. Sen drog vi väl hem runt 8 typ o tog det lugnt,kollade på en bra film o käkade lite chockladpudding:P
Såg en liten bit av Gothika också, lite läskig faktiskt men inte så kul när man redan har sett den en gång.

Frukost: 1 dl Havregryn m lättmjölk o äppelmos, 1 Vasa Sport knäckbröd m 1 ägg
Innan träning: 1 tablett Alert FX + 1 tablett Burn Fx
Lunch: 1 kycklinglår
Middag: 1 tallrik m tacoköttfärs,sallad,oliver,coleslaw,gräddfil, tacosås och tacochips. 1 glas vatten
Mellanmål: 1 selleri + 1 tomat
Kvälls"snack": 1 skål chockladpudding

Inte så himla bra där på kvällen med chockladpuddinen men, hade iaf en riktigt mysig kväll m killen:D

Just ja,nu har vi bara två katter kvar, Escape "flyttade hemifrån" igår, till syrrans kompis, så nu e d bara Dallas och Snickers kvar. Hoppas vi hittar någon som vill ha dem

Lördag
Inte alls gjort något speciellt idag, gick upp och gick ut med hunden medans killen tippade o sen käkade ja frukost och kollade på tv, såg en snutt av Pearl harbour. Hiiimla bra film tycker ja.
Åkte till gymmet o körde armar o gick lite på löpbandet,usch hatar min kondition.
Dem där Burn FX e verkligen bra, brukar aldrig blir svettig av o träna men så fort ja började m dem började ja faktiskt bli varm när jag tränar,så man kan ju  verkligen säga att förbränningen ökar. Kan ju inte vara något annat som gör att ja blir varm,började ju trots allt samma dag jag tog Burn FX så. Verkligen o rekommendera.
Aja dett har inte precis vart världens bästa helg men man kan inte alltid ha det bra:P

Så nu sitter man här i sängen o kikar runt lite, inte så himla bekvämt dock:P
Farsdag e det imorn också, tror dock inte det blir o köpa nått till farsan, han får nöja sig med ett Grattis sms:P
Han trodde ju trots allt att jag fyllde år den 26 November.......ja fyller år den 23 november:P
Haha fattar inte hur han kan glömma nått sånt.
Tror nog det blir en lugn söndag imorn.

Här e iaf ur min dag sett ut(hann inte med lunchen eftersom jag åt frukost så sent)

Frukost: 1 dl havregryn m lättmjölk o sötningsmedel och 1 Vasa sport knäckebröd med 1 ägg.
Innan träning: 1 Alert FX och 1 Burn FX
Under träning: ½ liter vatten.
Middag: 2 bitar kyckling med 2 skopor pressad potatis och brunsås.Gurka och tomat. 1 glas Fun Light
Kvälls"snack": 1 proteinbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0