Uppdatering för helgen

Måndag

Har nyss kommit hem, gick jag upp kl 8 m killen o käkade frukost sen fick jag skjuts hem, så nu sitter jag o kikar lite på hårförlängning, rätt sugen på o skaffa. Men det e ju såååå dyrt:( Och just nu har man inte så hiimla mkt pengar.
Ska gå o lägga mig en stund innan ja ska duscha o sen sticka till Sanna,hon har prao på Klippkällan så ska klippa mig:D

Vart o klippt mig nu,vart en enkel snelugg och lite uppklippt, funderade på lugg eller snelugg med uppklippt som ger  volym men i sista sekund bestämde jag mig för att ja ska spara ut håret så långt som möjligt.
Vart snyggt iaf, och så på onsdag blir det och träffa Sanna för en fika på stan efter skolan och sen hem till mig och käka lite,morsan bjöd in henne på middag:)

Pappa ringde också tidigare idag,min farbror från tyskland kommer nästa helg då jag fyller år,så ska träffa honom då. Inte träffat honom på maaaassssa år.
hmm....om en vecka fyller man 19 och jag ska som vanlig inte göra ett skit då...usch hatar födelsedagar:( iaf mina, blir ändå bara skit:(
Men ser fram emot tårtan iaf , haha då skiter jag i vad jag äter. Tårta får man inte så ofta:D

Frukost:Müsli med lättmjölk
Mellanmål: 4 Cashwenötter
Lunch: 200 g kvarg med 2 ananas ringar  o lite lättmjölk ihopblandat.1 macka
Middag: 1 färsk broccoli



Söndag

Blev en lugn dag idag, gjorde inget alls förutom o sitta vid datorn...och tvn då.
Så drog vi iväg en sväng o tränade armar, hade dock skiiitont i huvet så vart  inte så himla bra pass.
Efter träningen så åkte killen o ja till Ica o hittade en HEL färsk kyckling för 15 kr, hur bra e inte det då jag inte hade någon middag hos killen o äta, hittade också två färska broccoli för 10 kr.
Så åkte hem o rensade halva kycklingen,(jag haatar att ta i rå kyckling btw) o marinera med olivolja,soja svartpeppar o vitlökspulver, o sen stoppa in den i ungnen .
Blev hur gott som helst när d var klart.

Då det inte fanns mjök på morgonen så blev det
Frukost:1 Vasa sport m en halv potatis(?) och en med ett ägg på.
Lunch: 4 strömmingfileer,½ dl bulgur
Innan träning: ½ proteinbar
Under träning: ½ Liter vatten
Efter träning:½ proteinbar
Middag:1 kycklinglår,1 kyckling vinge,½  kycklingfile.




Lördag


Jag har suttit och funderat lite och jag måste fan komma igång med träningen o konditionspass o allt nu, har knappt gått ner något. Det e ju så himla jobbigt,hade verkligen hoppats på att detta skulle ge mig något men icke...
Måste nog börja käka mycket mindre,,inte svälta mig själv men liksom tänka lite mer på vad jag äter,minska portionerna och så.Typ mindre kolhydrater och diverse.

Och det jag mest måste ändra på är min motivation, har knappt någon motivation att gå till gymmet. Fattar inte, alltså ibland kan man liksom känna att, åh vad skönt o komma iväg till gymmet. Men fan det e inte ofta, Nej jag vet att det inte är så himla enkelt att gå ner i vikt, man måste kämpa och ha vljan. Och den måste jag hitta.
Tror det skulle vara enklare om man hade någon annan som också försökte gå ner i vikt och träna och så.då skulle man kunna peppa varandra och ge varandra tips mm. Måste inte vara någon som man känner utan det räcker liksom med om man bara kan maila eller så liksom.

Gick hem till mig efter träningen m killen för mamma hade bjudit över honom på mat, det var trevligt o ha honom där:D
Träningen gick sådär, var så stressad för att vi skulle vara hos mamma 17-17.30 å vi gick iväg o tränade typ kvart över 5. Så det vart rätt stressigt, får försöka tänka lite på tiderna nästa gång,imorn blir det o träna armar och så har vi bestämt att vi ska ta en promenad med hunden. Ska försöka ta en promenad varje dag,måste börja bränna lite här om något resultat ska börja synas:P

Frukost: Müsli med lättmjölk, 1 ägg o macka(?)
Mellanmål(innan träning): Proteinbar
(Träning):Axlar
Lunch: Spaghetti o köttfärsblandning m yoghurt, 2 glas Loka Citron,tomat o gurka
"Helgsnack": Mc Flurry smarties
Kvällsmål:Äppelskivor i mjölk m lite müsli



Fredag
 Idag var det inte så mycket gjort, satt mest och spelade hela dagen:P senare på kvällen satte jag mig o pluggade lite historia men det gick inte alls så himla bra..suck..som vanligt då..
Jag vet, jag hade en tråkig fredag:P
Vart inge träning heller idag,, fan.....


Frukost:Sockerfri müsli med lättmjölk
Lunch: Kyckling 2 bitar + 1 potatis 1 glas Loka Citron
Middag: Kycklingklubba 2 st m potatissallad,4 räkor o tomat/lök

Fan jag måste ta mig om kragen och fixa det här. Det e ju fan snart jul och allt, ska jag då gå upp ännu mer så jag måste träna dubbelt så mycket... aldrig.Jag måste skärpa mig och verkligen tänka över det här.....
Vet redan nu att det kommet bli himla jobbigt.
Ska minska portionerna,minska kolhydraterna mest, öka cardion och ta i som faaaaan på gymmet. JAG SKA KLARA DET HÄR!!! JAG KAN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0