Helg..

Lördag
Idag så har inte mycket gjorts,,suttit och kollat på tv och sen gick vi o  träna runt 4,blev ett ryggpass idag.
Har inte alls hänt mkt idag så har inte riktigt något och säga..fyller år imorn:D
Får se vad man får då, killen ska köpa en av jackorna jag kollade på igår:D
Vet dock inte vilken jag vill ha, antingen den röda kappan eller jackan, fast vet inte om jag vill ha dne i blått eller rött,,,hm får se.

Ska träffa pappa och min farbror imorgon så får se om pappa kan köpa den ena jackan:D
 Ska sätta mig o spela lite nu iaf...

Frukost:1 apelsin,1 lussebulle, 1 kopp chockladdryck m vatten. 1 multivitamintablett
Träning: Rygg
Mellanmål: Jordnötter
Lunch: ½  mörk baguett m skagenröra och  ca ½ lammkorv
Middag: Lasagne m tomat/lök



Fredag
Så idag så gick jag upp runt 10 och gick ut med hunden sen åkte jag ner på stan.
Skulle köpa en polotröja till morsan för hon ska ut idag.
Gick iaf runt lite på stan och så på HM hittade jag två helt underbara jackor:D
En kappa i rött med svarta knappar 498 kr och en blå jacka 598 kr.. och självklart inga pengar och köpa dessa med:P
Gick sen och köpte polotröjan o gick till killen och skule lämna hans mobil och nycklar men blev så att jag väntade tills han slutade sen åkte vi hem tillsammans.
 
Sen på kvällen så skjutsade killen o ja ner mamma till Strike o sen åkte vi och skulle träna men det blev inge träning  då vi glömde att dem stänger sju idag.Så vart och åka hem o kolla på TV och käka jordnötter:P

Frukost: Müsli m lättmjölk
Lunch: 3 pannkakor m sötingsmedel o lite jordgubbssylt
Mellanmål: Jordnötter
Middag: 2 kycklingklubbor och strips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0