Grattis till mig!


Måndag

Idag så har jag knappt gjort något alls,sov till typ 11 sen kommer killen hem så sitter m honom o kollar när han skriver sitt arbete och sen hämtar mamma mig och vi åker och handlar lite tonfisk o kycklingfärs och så.
väl hemma så blir det och ställa sig framför spisen och laga mat, eller ja, laga o laga,koka makaroner och steka champinjoner då:P
 Så sitter framför tvn o käkar tills killen smsar och vi ska iväg o träna, Axlar och baksida lår.
Så tar en promenad i det hemska snövädret till gymmet. Var riktigt taggad att träna idag och passet gick jättebra,tränar helt annorlunda när jag lyssnar på musik i egna hörlurar ist för musiken på gymmet, så blir väl och göra det varje gång. Känns som att det är lättare att koncentrera sig.
Väl hemma så blir det och vila lite och kolla mailen osv,, fick ett mail av min morbror med en länk till bilder på mig o syrran och kusinerna när vi var mindre,,, guuud va hemskt och se,ser helt sjuk ut.

Sätter mig sen m killen och kollar på färjan och äter min lilla middag och så bestämer vi oss för att ta en promenad, trots all snö.
Så tar hunden och går ut och går och leker med Bamse på en fotbollsplan, hahaha och så hittar vi en pinne på 2 m som han blir galen i. Och så går hacke o jag och bamse står kvar och försöker ta med pinnen och skäller på den för att den inte vill komma.. hahaha så söt.

Fick nyss en video av min morbror på mig o syrran när vi var små..guud vad längesen det var alltså, haha kommer inte ens ihåg den där videon.Kul och kolla på gamla videon och bilder.

Pappa ska till sthlm m min farbror någon dag så funderar på o fråga honom om man kan hänga med, skulle vara kul för han kanske ska träffa brorsan där. Får se hur det blir.
Ska sätta mig och spela lite nu och sen sova.

Frukost: Müsli m lättmjölk
Lunch: 1 bruk tonfisk i olja, 2 dl pasta,1 tomat,50 g stekta champinjoner,1 dl purjolök,1 glas c-vitamin, 1 multivitamintablett
Innan träning: 1 tabl. Alert FX + 1 tabl. Burn FX,1 glas vatten
Under träning: 300 ml vatten
Träning: Axlar + baksida lår, 10 min konditon som avslut
Middag: 1 apelsin + 1 proteinbar
Promenad: 1 timmes

Bra inlägg som killen hittade, här står det lite om diet och så. En deffguide
http://forum.body.se/showthread.php?t=22347



Söndag
Idag så var det min dag, fyllde 19 år!

Så dagen började med att jag åkte ner på stan och träffade pappa och min farbror o hans fru, har inte träffat dem på massa år. sen tog vi en promenad i den hemska kylan enda till båten. Det är en bra bit kan jag säga.
 När vi var där så bjöd far min på Skagentoast. Han e en guud på att göra skagenröra!!! Sen satt vi och prata lite och så,och efter en stund kommer syrran o hennes killen. Fick pengar i födelsedagspresent av pappa och sen en väska och massa småprylar av farbror.
Pappas båtgranne Bengt är snäll och skjutsar ner oss på stan så vi slipper gå från båten till bussen i all snö.
Så syrran o Adde hänger med till HM där jag köper min födelsedagspresent från killen, en oootroligt snygg blå jacka. Älskar den!! Sen ska jag köpa en röd kappa därifrån någon dag i veckan.

Sen åkte vi i alla fall hem och Sanna var redan där och sen kommer Mona och älsklingen och andreas familj och min moster.Käkade tårta(!) och hade det trevligt....typ.. aja allt kan inte alltid vara kul:P

Av sanna fick jag iaf en jättefin t-shirt som vi var och kollade på några dar tidigare från HM och en jätteskön svart halsduk från HM. Mamma var så snäll och gav mig en historiebok och pengar, historieboken för att hon visste att jag behövde en till skolan:) Av mona fick vi en dofttvål och moster pengar. Så det var ju en helt okej dag.
 
Sen stack vi hem till hacke och jag var sugen på kebabtallrik:P Så vi åkte till Melkis, som var stängt, sen till skälbyhallen, stängt där med, och så Balis, självklart stängt det med. åhh hatar söndagar:P Aja på ett sett vare ju bra för då åt ja ju inte massa skräp:P

Frukost: 2 skagentoast
Fika:1 tårtbit,1 glas loka
Middag:1 avakado

(Stressig, därför den suuuperdåliga kosten,men jag vet, man ska inte skylla på det)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0