VUC

Var nere på VUC en sväng m syrran för o kolla lite om heltidsstudier och så.
Kul att Infokomp säger en sak och VUC en annan, aja ska fixa det imorn iaf.

Var på stan en sväng efter det,syrran ville gå till Newyorker så var där o kollade lite kläder, åhh guuud vad snygga underkläder dem har där alltså:P
haha aja nog om det gick sen till Gina Tricot där jag hittade fiiiinaste klänningen,först var det ju meningen att jag skulle kolla på den där svart/rosa klänningen jag prövade förut,men ångrade mig när jag prövade en lopardemönstrad klänning, såå otroligt snygg.
Funderar på om ja ska köpa den imorn,kanske ska ut på BMB Afterwork så,måste ändå ha något o sätta på mig.
Ska åka ner imorn och kolla runt lite på stan när man ändå e ledig.


Okej maten för idag då
Frukost:1 dl havregrynsgröt m lättmjölk o äppelmos
Mellanmål:Några valnötter
Lunch: 1 bruk tonfisk (i vatten) m lite oliv/rapsolja ca ½ dl osttortellini,2 glas vatten
Mellanmål: 1 selleristjälk
Middag: 1 burk tonfisk (i olja),1 dl bulgur,1 tomat och 1 selleristjälk.
Kvällsnack: ½ Proteinbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0