.........

Okej igår glömde jag skriva här...haha ovanligt eller hur?
Aja hade iaf min första lektion på Infokomp igår,projektarbete. Självklart så hade jag ju missat informationstillfället förra torsdagen så fick aldrig det nya schemat. Ringde iaf i måndags o frågade när mina lektioner var,och när jag lägger på glömmer jag bort vilken tid jag har projektarbete...suck.....
Det fanns två tider,9-11 eller 12-14. Jag kunde ju chansa men det ville jag inte och var rätt säker på att det var kl 9, så igår morse gick jag upp,sminkade mig, fixade håret o klädde  på mig. Tänkte att det kanske var bäst o ringa o kolla om dem öppnat än så jag ringde ochfick svar. Frågade när projektarbetet började och SJÄLVKLART börjar den 12........så jag hade alltså gått upp kl 7 på morgonen o fixat mig alldeles i onödan..så kröp ner hos älsklingen igen o sov till 10.30. Hur skönt som helst;P
Åkte iaf ner till skolan m killen o när ja väl kommer dit så e det bara 3 personer som har projektarbete.
Lite oväntat.
Eftersom jag redan läst denna kurs så var inget nytt för mig så det här lär gå bra.beövde inte gå hela lektionen så slutade 13.

Iaf,allt gick bra med maten igår,åt precissom ja skulle, dock drack ja inte alls mkt vatten:S Typiskt  mig...
Det var en vilodag igår från träningen så det vart inge sånt heller.

Frukost: 1 dl havregrynsgröt m äppelmos & lättmjölk.
Lunch:1 kycklinglår & 1 dl bulgur + 1 tomat
Mellanmål: ½ Proteinbar
Middag: 1 dl tonfisk(i vatten) + lite rapsolja & 1 dl bulgur + 1 äpple



Torsdag

Inte hunnit göra så mkt idag,gick upp kl 7 för o fixa mig för skolan o väckte killen så vi kunde äta frukost tillsammans,när vi väl gjort det så pallade ja inte o gå på Historia o matte, onödigt då vi ändå inte hade gjort något eftersom vi inte har några böcker än.Så gick o la oss till kvart i elva då killen skulle åka till skolan.
Gick hem från killen idag,med en tung väska o en tung påse,jäkla varmt kan jag säga.Men lite motion fick man iaf:P
 Kom hem o försökte ringa VUC men det var telefonkö så fick sitta i kö ett hiiimla bra tag. Och självklart när jag suttit och hört den där jävla rösten tacka för att ja står i kö o väntar så kommer helt plötsligt en annan röst som säger att nummret inte e tillgängligt för tillfället:O Snacka om att man blir förbannad när man suttit o väntat och sen skiter de i det och stänger telefonlinjen, FAST dem skulle stänga 12.30, jag ringde 12.
Aja ska åka ner dit kl 14 när de öppnat drop-in, ska kolla vilka extra kurser jag kan lägga till så jag får heltidsstudier. Måste ju fan få studiebidrag,hur ska ja annars kunna betala böcker när det inte ens finns ett hyfsat jobb man kan söka....
Aja, ska kolla på tv nu.







67,8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0