Dålig morgon

Idag hade man en sån där riktigt dålig moron,vaknade med vääärldens kramp i magen.Kunde inte ligga varken på rygg,sida,mage.Varken sitta eller stå. Visste inte vad ja skulle ta mig till,gjorde så sjuuukt ont,så det slutar m att jag ringer akuten o får åka upp m ambulans.. hahah dem där jävlarna frågar om jag har möjlighet att ta taxi dit, TAXI!??!?! vafan jag var på andra sidan stan, en taxi kostar mer än 200 kr till sjukhuset härifrån. Och dem tror jag ska sitta o betala det?? Aldrig.
Fick iaf vänta i korridoren kl halv tio på  morgonen skiitlänge tills det kommer en läkare o sjuksköterskestudent, hon självklart ska hon ta tempen på mig..så hon stoppar in skiten i örat o gissa om det gjorde ont:S
Sen efter en lång väntetid igen kommer hon tillbaka och ska ta blodprov, I ARMEN.Har aldrig gjort det och jag hatar blodprov i allmänhet för den delen, och så ska en student göra det....men det gick tack och lov bra.
 Iaf fick ligga o vänta där till kl 13 sen så säger dem att de inte hittade något o så fick ja gå.

Ringde pappa som hämtade mig sen åkte vi runt lite på erikslund o kollade mattor till båten osv.
Sen så ville han bjuda på lunch så vi åker till Sippan o ska käka kebab(jag vet,dumt av mig) men när vi väl parkerar kommer vi på att dem inte tar kort så vi åker ut mot Coop Extra,pappa passar på o gå in o handla där o så slutar det med att vi köper grillad kyckling och potatissallad och frallor. Vi åker till båten och pappa fixar iordning maten o så dukar vi fram o äter. det var huuuur länge sen som vi satt i båten och åt.Och jag kan säga att jag VERKLIGEN har saknat det:D
 Måste göra det oftare:)

Han skjutsade iaf hem mig o sen drog ja till killen så nu sitter jag här o tare lungt,spelar lite och så.
Imorgon blir det skola 2 timmar sen fika med Sanna o sen middag hemma hos mig:D

Frukost:Blev inge frukost pga skitmorgonen
Lunch/middag; 1 grillat kycklinglår, 2 matskedar potatissallad, ½ fralla
Mellanmål eller vad man ska kalla det: 1  liter vatten
Snacks: Godis...........hm..dumt men var sååå sugen.

Fan måste plugga,, har prov på torsdag men har inte gjort ett skiiiit...åhh...kommer nog som vanligt gå åt helvete:(
Jag måste skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0