Helg igen

Ännu en lördag, och inget o göra. Igår så var ja ute o handlade m killen o hans morsa o mormor.
Sen kom mamma ut på Hälla och vi handlade lite och  så gick vi in på IKEA. Mamma var så snäll så hon köpte ett litet svart sängbord till mig och en en mörkrosa och en lila kruka. Till det köpte hon också ett lila ljus som ser ut som en droppe som matchar krukan:D
Efter det så åkte vi och så gick jag till killen
.Hände inte så mkt sär, vi fick ett ryck o åkte o köpte Spicy Hot, blev biff med bambuskott o champinjoner. Ovanligt va:P

Idag så har vi vart ute på Öb och hälla, såg världens sötaste hund på Hundsportcenter, alltså den var bara sååååå gullig,liten yttepytte valp. Ville bara stoppa ner honom i fickan o gå hem:P

Sen så åkte jag hem och va med mamma och så åkte jag till killen o lagade mat och käka.
så nu sitter jag här laddar ner  The other Boylen girl. Verkar vara en bra film, och så sitter ja go leker lite i photoshop.Börjar bli rätt duktig på att ändra ögonfärg:P

Kan ni se vilken som är äkta!?

Lila/grå

                                                                   Mörkgrön                                                                              

Klarblå 

Aja ska ta och kolla på filmen nu.Får veta imorn om den var bra eller dålig:P

Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0