Stolt över mig själv:D

Imorse var jag oootroligt duktig tycker jag:)
Gick upp kl halv tio få killen skulle till skolan, tog en tablett Burn FX och en Alert FX och sen bar det iväg till gymmet för kardio. Notera INNAN frukost:P
Så jag jag värmde upp i gå takt i 10 min och sedan snabbade jag på och powerwakade i ca 10-15 min och sen sprang jag i några minuter. Så det vart 30 minuter till att börja med, ca 190 calorier *Duktigt jag är*
Och sen tog jag en paus och tränade mage, gjorde lite midjerotationer 15*3 och så situps 15*3 och körde i en situpmaskin 15*3. Passade också på att göra lite rumpövningar:D behövligt haha:P

Sen så stretchade jag i ca 10 minuter innan jag hoppade upp på löpbandet igen och avslutade passet med 15 min powerwalk.
Var helt varm och slut efter det men guuuud vad skönt det var alltså, fattar inte att jag inte gjort så förut,skönare(och bättre) att gå på morgonen innan frukost.
Sen så var jag tvungen att gå hem till syrrans kille för jag hade glömt mina hemmanycklar"ovanligt" så jag var tvungen att hämta dem från syrran.

Väl hemma så tog jag fram 2 fisk bitar och stekte och åt med grönsaker, och JA, jag åt fisk till frukost:P
Sen satte jag mig och kollade på våra bästa år och tog en liten pwernap:P
Sen så skulle jag iväg till gymmet med killen men det vart inte så, så jag åkte iväg m morsan o syrran och hennes kille och handlade på Maxi.
Köpte en jättesöt tomtedräkt till Bamse med tomteluva, för endast 10 kr hur billigt e inte det.
Sen så eftersom jag varit så duktig idag så köpte jag morötter, gruka,blomkål och kålrabbi och sourcrem dip som jag ska blanda i  yoghurt och dippa grönsakerna i.
 
Just nu sitter jag och håller på lite o Photoshop, killen har fått hem sina två Photoshop böcker han beställde,jag börjar bli riiiktigt duktig, har gjort om en bild på mig själv där jag ser MINST 4 kg lättare ut:D Fast lite fusk e det ju:P


Ska snart ta och fixa lite grönsaker och dipp och kolla på film.
Sen imorgon blir det kardio igen:DMyysigt!!
I februari fundarar jag faktiskt på att skaffa navelpiercing, e inte riktigt hundra men lite sugen e jag, speciellt om jag gått ner ett par kilo så magen försvinner lite.

Träning: Kardio 45 min + mage+ 500 ml vatten
Frukost: 2 fiskfiléer, 1tomat,1/4 gurka och 4 salladsblad
Lunch: 1 bit kyckling
Middag: 2 kycklingfiléer,några klyftor potatis, sallad,2 glas pepsi max
Kvällssnacks:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0