Stan

Så var det lördag igen då, ska ner på stan med killen en sväng och kolla på jeans åt honom. Så skriver mer sen..



Så var man hemma igen då...
Blev inga jeans åt honom för att den affären stänge precis när vi kom ner...typiskt eller hur?
Jag fick ju presentkort på Kicks i julklapp men vet inte riktigt vad jag ska köpa för den,brukar inte handla där så mycket....Funderar på en parfym men dock inte för dyr då ..
Är sugen på Amor Amor Sunshine,luktar så otroligt gott:)

Fick den vanliga röda Amor Amor av killen i julklapp förut som också luktar gott men är sugen på en ny nu.
Har ni något tips på en bra parfym i lite "normalare" prisklass?


Aja köpte också ett nagellack idag på rean på HM, och som vanligt blev det inte några kläder..usch vet inte alls vad jag vill ha.

Åkte sen hem till killen och så fixade vi tacos och käkade innan vi satte oss och kollade på film.
Åkte sen ut till Maxi då jag var sååå sugen på glass och köpte ett packer Gräddglass med Chockladkross...Inte alls god tycker jag,, smakade mest vanilj...eller nä, inte ens det. Men men går att äta iaf.
Ska fortsätta kolla på film

Go'natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0