Saknar dig Kajsa:(

Så imorse hade jag tid till läkaren klockan 10 som sagt, så åkte ner dit.
Väl där fick jag fylla i en enkät och svara på massa frågor som läkaren ställde.Inget speciellt med det liksom,sen så var jag tvungen att ta blodprov....åh fyfan vad jag hatar det, speciellt ett sånt jävla prov då dem sticker i armen. Sååå hemskt.
Fick också väga mig,, gissa vad?? jag väger 66 kg:D Så lite har man iaf gått ner:P
Sen gick jag iaf till hemköp och tog mig en liten mellanmål, köpte småfrallor och en fullkornssmoothie, var halva priset på den, 10 kr blev det. Annars skulle den kosta 20 spänn. Dyrt för en lite smoothie.
Så allt som allt gick mellanmålet på 15 ynka kronor:) Och gott var det:) Smoothien var ett himla bra mellanmål,som det står på flaskan:"Som gröt på flaska", låter konstigt men det e inte alls samma koncistens, det e typ som en smootie m små havregrynsflingor i.

Axa fullkornssmoothie
Så tog en promenad mot skolan då det var en timme kvar tills jag började och gick och åt mitt bröd o drack smoothie:P
Efter skolan så gick jag till banken för  att sätta in pengar till tjejen som har en organisation och ledarskapsbok till mig:) hur glad som helst att jag äntligen hittat en:D
Sen gick jag hem o käka o så träffade jag killen på gymmet, körde biceps o triceps idag:)

Kom nyss tillbaka från maxi där jag hade tänkt att jag skulle köpa en grönsallas med räkor men självklart var det slut så köpte en Pastasallad med kalkon o vitlöksdressing... ÄLSKAR deras sallader alltså, speciellt grönsalladen med rostbiff. Och endast 40 spänn. Så värt det



Pratade med Kajsa på MSN igår, saknar henne som fan ju,så himla kul o prata med henne, kan sitta och prata i timmar med henne.Så mysigt:D
Hon kommer hem till jul från Norge så då ska vi ta en fika och ha så trevligt:D
Saknar dig gumman<3



Funderar på att hoppa av Historia A, känns liksom som att jag inte kommer hänga med riktigt eftersom jag ligger ett hemprov efter. Känns bättre om jag får lägga ner min tid på projektarbetet och matten,som jag btw har prov i imorgon, TVÅ HELA KAPITEL och jag har inte pluggat ett skit, fattar ju nada av det..åhh varför ska matte vara så himla jobbigt, eller snarare vfr ska jag vara så himla osmart:P
Aja får väl försöka plugga ikväll och sen gå upp lite tidigare och plugga innan provet. Vet att man inte ska göra men har inte så mkt till val^^

Frukost:2,5 dl Yoggi Mini hallon/melon
Mellanmål:2 småfrallor ,1 Axa fullkornssmothie Cappucino
Lunch: ½ potatis,1 panerade fiskfiléer,1 tallrik salladsblad
Träning: Biceps/triceps, 400 ml vatten
Middag: 1 pastasallad med kalkon & vitlöksdressing












66.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0