Måndag

Ny vecka och som vanligt har jag inte skrivit på ett bra tag...hmmm..finns  nog inte myckte o skriva om mina helger så kanske därför jag inte orkat vara inne.
aja inte för att jag kommer ihåg så mkt som hänt sen i onsdags..dåligt minne som vanligt.

I lördags skulle jag och mamma iaf till köping men när jag kom hem på morgonen från killen så sa mamma att det blivit ändring så det vart inget.

Pappa hade en bokhylla som ja skulle få så han kom hem till oss o lämnade den.mamma var inte så himla glad över att han kom så hon stängde dörren till köket så hon skulle slippa se honom...hm...lite löjligt om jag själv får säga det.Men skit samma, fick iaf bokhyllan o hans gamla frimärkssamling:)

Nu när det börjar närma sig jul så börjar man faktiskt sakna o ha pappa hemma.familjen samlad liksom.......

Idag så har det vart en lugn dag,suttit hemma hos killen då han e sjuk och inte gått till skolan så...Våra två katter som min syster kompis fick har kommit hem igen. Dem höll på och slå varandra o fräsa åt varandra o matvägra o allt där bort så nu e dem hemma,och konstigt nog två helt annorlunda katter,Dallas ville vara snäll och hälsa på sina systrar som kommit hem och som tack blir hon biten i nacken och fräst åt:S Och Escape fräser åt oss och gömmer sig under sängen...hmmm, vet inte vad som hänt, men får hoppas dem blir normala igen.

Inte många veckor kvar till jul så har börjat fundera lite på julklappar...svårt o köpa några när man inte har så mkt pengar men blir väl lite småsaker. Redan kommit på vad mamma ska ha så ska beställa hem det snart.
Den här julen kommer bli jobbig....usch jag vet inte vem ja ska fira jul med,,firar jag jul med mamma så överger jag ju pappa och firar jag med pappa så överger jag ju mamma. Så det e lite förvirrande just nu....Firar jag med mamma så åker vi nog till komping och firar med gudmor och så, firar jag med pappa så vet jag inte hur det blir.. Kanske ett litet julbord i båten:P hahaha det skulle ju kunna vara mysigt. Men han vet inte ens om att jag funderar på o fira jul med honom,, vet ju inte om han kanske har andra planer. åhh jag vet verkligen inte vad jag ska göra med julen......
Kommer bli jävla svårt alltså......


Aja, nog om det,  funderar på att börja dansa igen, inte magdans dock,men kanske streetdance/hiphop. Det e ju himla kul och jag gjorde ju det när jag var yngre så...Skulle jag börja så får jag ju Mario som lärare, och han e ju sjukt bra på street så.Plus att då har jag något att göra och så börjar jag ju röra lite på mig också:P
Men dansa e ju skitkul så varför inte liksom... Får se hur jag gör, terminen börjar ju inte försen i vår så.

På torsdag har jag matteprov och har inte ens pluggat på det,,,fattar inget av det.Men får försöka sätta mig ner o plugga imorn. Ska till läkaren på onsdag för o kolla upp varför jag har så svårt att koncentrera mig, då kanske jag får ett svar på varför jag har så svårt att plugga.Lite nervös dock..men thats life...


Och nu har jag bestämt mig,, veeeerkligen bestämt migj. Jag ska börja satsa stenhårt på motion och så,,,, jag vet att jag ofta säger det...men fan jag mååååste verkligen.Kan inte se ut som jag gör nu alltså,kan ju inte ha mina jeans och tröjor o linnen längre och inte har man råd och köpa nya. Får hoppas man vinner på lotto eller nått:P

Ska spela lite innan killen o ja ska kolla på narnia:P
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0