Måndag

Måndag igen då,vaknade kl 12 då killen kom hem,vaknade av att sötnosen kom o pussa på mig..såååå mysigt,,älskar att vakna så:) fortfarande med en jäääädrans träningsvärk i benen, kan knappt sätta mig ner haha:P


Min morbror hade ju premiär på restaurangen idag så vi fick skjuts av mamma dit och käkade lite mat...eller ja,,lite o lite vettefan:P jag bara ÄLSKAR hans kebabpizza så det e helt sjukt, för att inte prata om pastagratängen:P
Så jag hade en moffadag idag, men det var lätt värt det.
Sen så var det planerat att vi skulle träna men vi la oss i sängen o mös och sen somnade vi:P haha ovanligt.....
Så nu sitter man och kollar runt lite i olika bloggar, snackar med Kajsa(Saknar dig,kom hem nu) och leker lite i PS.
Ska käka "middag" grönsaker med dip snart.....
Sen imorn blir det o plugga organisation och ledarskap...måste boka in prov snart.



Kommentarer
Postat av: Ronja

aww.. det är rätt sätt att vakna

2008-12-16 @ 08:36:00
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0