Lycklig!!!

Usch jag varit väldigt dålig på att uppdatera här, har inte haft tillgång till dator,men det här ändå inte hänt nå spec förutom träningen typ så inget jag missar och ta upp precis.
Igår så fick jag hem en tidning av Amelia och jag såg då att den var skriven på mig, fast dem senaste nummren vi fått har vi trott var mammas, vi har liksom inte kollat på namnet.Men av någon anledning så står prenumenationen på mig:S Så jag ringer och säger till dem att jag inte beställt ett skit från dem då ja inte ens läser Amelia. De kunde inget göra åt den gamla faktura vi fick förut men nästa nummer som  e påvåg får jag gratis och behöver inte betala för den. Helt sjukt, fattar inte hur fan jag blivit prenumenant hos dem:S
Aja skit samma,nu har jag iaf avslutat den.Satt och lplugga ett bra tag igår kväll på matten också:)

Idag så hade jag Matte B kl 12 så åker ner med killen, självklart så missar vi första bussen så får kuuuta till den andra för att hinna med den. Snacka om att skorna blev blöta när vi var tvungna att springa i blött gräs.
Aja kom iaf bara lite sent och efter lektioen så gjorde jag provet som jag missade förra veckan.
Gick rätt bra faktiskt,eftersom läraren ine håller koll på en under proven så kunde vi som gjorde provet fråga varandra och kolla i boken:P
Jag vet, det kallas fusk, men vafan jag måste klara kursen så.
Fick också veta vad jag fick på mitt förra matteprov.. GISSA VAD???
Jag fick VG+, VG+ liksom!!! jag har aldrig gått bättre än G på mina matteprov.Och tom då har jag varit på gränsen till G-. Så jag var riktigt lycklig när jag gick från skolan:)
Hoppas jag klarar kursen nu.
 
Nu sitter jag hos killen och läser lite bloggar,har inte så mycket o göra..
Funderar fortfarande hur jag ska göra med julen.....hmm..mamma eller pappa.. Det e en jävla bra fråga.
Ska kanske träffa pappa imorn om han är frisk,hoppas han är det:) Saknar honom.
Och fan jag måste hitta nått jävla jobb snart, finns inte ett enda på ams.se eller manpower.se och alla dem ställena, mest ekonomiassisten och svetsare och sånt som inte passar mig så att säga.
Får se vad jag hittar.

haha nu sitter killen och gnäller på att jag skriver sönder hans tangenter så.
Bäst att sluta skriva nu då:P

Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0