Juldagen

Ja då var julafton över då, jag tillbringade som sagt min julafton i köping. Var riktigt trevligt faktiskt,åt god mat, drack martini och fika. Dock så har inte julstämmningen infunnit sig hos mig iår. Det har ju inte varit någon snö över huvudtaget förutom när snön föll på julaftonsmorgonen då. Och då ekonomin inte räcker så har det inte blivit mycket klappar och så köpta så....Ingen vidare julstämmning iår, det e nog många som instämmer på det.

Mina julklappar för i år var helt okej, speciellt dem jag fick av mamma.
Detta är lite av det jag fick, resten var inte så värt o skriva om:

Loreal Glam Shine Gold Holographic Gold Mystery



Regal klocka,Dock är min svart i mitten ist för vit

Svart siden kimono från Lindex


Ögonskugga Les Lolitas 4 skuggor i ljusgrå-svartnyans
Pengar
Presentkort H&M och KICKS


Det bästa var självklart kimonon och klockan:D Jag hade tidigare sagt till mamma att jag skulle vilja ha dessa och så fick jag dem:D Så himla glad:)

Nu sitter jag hemma, har precis klätt mig och sminkat mig. Så killen kommer och hämtar mig snart så ska vi åka och fira jul hos hans syster så att hennes lilla pojke får fira jul hos sin mamma också:) Så det blev julmat den 23:e m syrran o hennee kille,24:e med gudfamiljen, 25:e med killens familj, och imorgon den 26:e är vi bjudna på annandagslunch hos killens mormor... hmm undra hur mycket man gått upp nu under julhelgen:P
kommer ju knappast ställa mig på vågen på iaf en månad, hahaha


Min kompis morfar är här nu också, kom förbi med en julklapp...åhh han är ju bara för söt,80 år och sååå pigg:)
Och inte nog med det så har nog mammas katt blivit förälskad i honom,sitter i hans knä och bara stirrar på honom och njuter av uppmärksamheten:P

Ska lägga upp lite bilder sen, dem e inte på min bästa sida*haha* men helt okej:)
Ska ta "finputsa" mig innan killen kommer.


Följ min blogg med bloglovin


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsätting ;)



kramar <33

2008-12-25 @ 23:10:39
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej !



Vill du vinna ett presentkort på upp till 1000 kr hos mer än 60 välkända butiker!?

gå in här för att få veta mer



http://www.gratismode.se/?c=27476

2008-12-26 @ 00:40:34
URL: http://sundquist.blogg.se/
Postat av: bella

vill också ha en svart siden kimono, vart kan man hitta det?

2008-12-26 @ 00:40:45
URL: http://bellalicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0