Helgen

I helgen hände det inte alls så himla mycket, i förrigår(lördag) så vaknade killen och jag så himla sent så vi satt mest framför datorn och sen följde vi m hans mamma till Lidl och gick till gymmet.
Vart ett himla skönt benpass och eftersom vi blev själva på gymmet sen så vart det ännu bättre:)
Gick hem sen och käkade lite med mamma och kollade på Faddergalan,hemskt det där alltså....

Tog sen bussen till killen där vi inte gjorde så himla mkt.visst e man tråkig:P
Gick och la oss och kollade på film Meet dave med eddie murphy...haha sjukt bra film:)
Käkade grönsaker och dip till filmen ist för i fredags, orkade inte fixa några då:P
Skulle fan kunna leva på det, det e ju sååå himla gott.
Dippen gjorde jag men Mild lätt yoghurt och Sourcream dip. mumsigt:)

Igår(Söndag) så gick jag upp kl 9,och jävlar vilken träningsvärk jag hade i benen, kunde knappt sitta eller gå, gjorde såååå fruktansvärt ont. Men tog mig iaf till duschen och duscha håret ...sen så föna och plattade jag det,meningen var att ja skulle vara uppe men killen låg ju så sött i sängen så var bara tvungen att krypa ner hos honom igen:)
Så vi somnade om och vaknade kl 12 och gjorde oss iordning. Jag fixade håret och sminkade mig osv,sen kom mamma med bilen och så släppte vi av henne o syrran o hennes kille på min morbrors restaurang, Så fortsatte killen och jag mot Hallstahammar och Kg´s studio där vi skulle ta några underklädsbilder.
Tog nästan med mig hela garderoben med underkläder:P haha
Det blev iaf några fina bilder:)
Killen som fotade också, han börjar bli riktigt duktig!

Litet smakprov
(En av mina favoritbilder)


Sen så åkte vi hem och hämtade syrran o hennes kille som skulle på bio och så skjutsa ner dem på stan
Och sen tillbaka och hämta killen mamma och min mamma och åka till Willys och handla.
Sen så skjutsade vi hem killen o hans mor och åkte tillbaka till restaurangen, Blev ett jävla åkande den dan:P
Hjälpte till lite på restaurangen och hänga upp saker osv.

Sen åkte jag till killen och satte mig och retuschade lite bilder.
Sen vart det lite spelande.Som vanligt:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0