God jul!!

God jul ska man väl säga!!!
Precis gått upp ur ett varmt bad. Riktigt skönt såhär på morgonen. Ska ta och äta en liten julfrukost med alla innan syrran och hennes kille går. Sen så ska jag nog ta och baka innan vi åker till Köping till gudmor och allesammans. Skriver nog efter jag kommer hem tror jag.. Hoppas alla får en trevlig dag med maaassssaa mat och julklappar:)

Och en sak som var riktigt roligt  var att titta ut och se att det snöar(!) Första snön på iaf ett par veckor, och på julafton dessutom så ni som ville ha en vit jul i Västerås har iaf fått det:P



Just ja...märkte att min banner inte syns....hmm....dden som var sååå snygg och som faktiskt syndes ett tag iaf..:S Aja får fixa det hos killen, har inte banner på den här datorn

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0