Dagen blir bara värre och värre

Har jag rätt att bli förbannad eller vad?
Jag ska ju till min Gudmors syster i köping och fira jul.. meningen var att vi skulle åka nu kl 1. Men sjäääälvklart så ringer min gudmor och säger att hennes syster ångrats sig och att vi ska komma kl 6 KLOCKAN 6 fatta liksom.. då har vi planerat att vi ska dit kl 1 och komma HEM klockan sex så jag hinner vara med killen ikväll..men självklart inte....fyfan hela dagen blir fan förstörd........

Inte nog med det så stog jag och plattade håret och syrran sminkade sig och så tar hon upp en silvrig eyedust
och jag frågar vart hon köpt den.. H&M säger hon...
Men det roliga är att den eyedusten har JAG köpt...för 250 spänn av märket Kryolan. Men nej hon säger att det är från H&M och att hon köpte den med sin kille så jag frågar honom och han säger JA. Vilken idiot liksom.....han ljuger mig rakt upp i ansiktet.
Fast jag VET att det är min, hur stor är sannolikheten att H&M säljer Kryolan Porfessional Make-Up?? Eyedust för 250-350 kr...hmm låter inte riktigt som H&M va?
Jag blir bara sååå förbannad att folk,,speciellt min syster ska stå och ljuga för mig när det bara är att säga:Ja Tanja , det är din eyedust, förlåt.
Men nej då hon ger sig inte,den är prompt köpt på H&M....hahah sååå skrattretande. SKulel hon bara säga asnningen så skulle hon ändå få låna den liksom. Det e inte det som e problemet, det är just att hon ljuger.


Åhh jag blir så trött...kan denna dag bli värre????
Aja....ska öppna lite klappar nu......
Kram

Kommentarer
Postat av: [ TÄVLING vill du bli modell? ]

ingen fara =) lägg till mig med bloggkoll = )

2008-12-24 @ 14:07:44
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0