Allt blir bara knas

Sitter och käkar frukost nu och kikar runt på olika bloggar och så. Finns en del bra bloggar o följa faktiskt.
Igår kväll så läste killen att man e tvungen att formatera om den externa hårddisken vi köpte för att kunna ladda hem filmer osv på den, för vi har ine kunnat göra det trots att det är 500gb på den. Så ja...man var ju tvungen och avinstallera hela spelet och ta bort alla filmer. Himla trist, men kunde iaf lägga över Narnia på bärbara så jag och killen låg o kollade på den igår..eller ja...jag låg och kolla, han sov:P
Bra film tycker jag iaf.

sitter och installerar spelet nu,tar såååån tid, första delen e 4 skivor,och sjäääälvklart  blir det nått fel efter skiva 3 så måste börja om...åhhh...
Detta kommer ta evigheter alltså,,,

Kan inte sluta tänka på julen heller....fan ska jag göra alltså?
Det kommer blir så himla jobbigt och välja,,,får se hur jag gör...

Hittat en rolig sida, gratismode.se där man kan samla poäng och sen växla in dem mot presentkort lotter osv.
Rätt kul när man vill fördriva tiden och är man riktigt aktiv så får man ju himla bra saker:)
Blir medlem här http://www.gratismode.se/?c=19871

Nej nu ska jag fortsätta installera spelet.




Inte gjort något alls idag faktiskt, bara suttit o letat Organisation och ledarskapsbok och spelat...en vanlig tråkig tisdag:P

Frukost: 2,5 dl Yoggi mini hallon/melon, 1 st apelsin
Lunch: 1 tonfisk burk m olja, ½ dl bulgur
Middag:1 packer kycklingnudlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0