Födelsedag - 20 år

Idag har det varit lite hektiskt,åkte ut och handlade vid lunch och sen kl 14 var det födelsedagsfirande för Hs systers kille,och jag fick min present då också eftersom jag åker till Malta imorn, fyller ju 20 på måndag så hinner inte fira den här:) Så blir lite kalas för mig med idag,så sitter bara o väntar på folket nu.
Nackdelen är all tårta haha:D
H och hans familj var såå gulliga och köpte en Björn Axen Volumaster till mig:D  Snacka om att jag är glad just nu!

Aja sen idag kl 19 så har syrran sin födelsedagsfest så vi ska dit en sväng och sen ska H och jag ut o äta...
åhh stressigt för jag har inte ens packat än:P

Nu kom det folk,ska gå o hälsa!
Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0