smartskaft

Jaha,då skulle man ju ladda upp bilderna från igår, men självklart så har killen fixat så bilderna öppnas i Raw vilket inte funkar på denna dator.Smartskaft!
Igår fick jag pengar av mamma i "nyårspresent" samt presentkort på H&M av min moster på 250 kr! Yes då ska jag ner och kolla på den där klänningen jag kikat på ett tag. Kusinen kom självklart inte vilket var rätt tippat,,,som vanligt då...

Sen iaf så åkte killen,jag o hans mamma o handlade och jag köpte 3 kg kycklingfile då jag på måndag börjar gå ner i vikt. Denna gång riiktigt seriöst,sen så skulle jag köpa lite saker på Willys och gissa vad?? KORTET gick inte igenom...så nu är det officielt, jag är superpank:S Får se hur man ska klara sig nu då...
Har iaf kommit hem från affären igen,köpte dock liite naturgodis, var ju så sjukt sugen..
Aja ska käka lite pastalax och ris.. Hörs sen med förhoppningsvis lite bilder.



Så nu har jag lite bilder att ladda upp,ska fixa dem andra bilderna på nyårsbordet och så senare så jag kan förklara allt:

Mamma är inte så van att vara utan glasögon så därför kisar hon lite:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0