Wet t-shirt?

Tillbaka från stan,jag tar nog tillbaka det jag sa om solen:P
Började ösregna när syrran och jag var påväg hem och självklart missar vi bussen så vi går hem.
Jag i kjol,tunn tröja och högklackat,ni kan ju tänka er hur varmt det var för mig haha:D
Jag är så blöt så jag skulle kunna vrida ur mig själv och eftersom min tröja e vit ser man igenom hela så allt syns hahaha:D Såg ut som en wet t-shirt tävling:P

Dock mår mina fötter himla bra för att ha gått i dessa klackar enda hem, I LOVE THEM!

Åt på spicy hot med pappa,första gången jag e där m honom faktiskt:) Blev som vanligt biff m bambuskott,.chaminjoner och ris.
Fick också filmen som pappa beställt till mig, gick på ca 300 spänn, berättar dock inte än vad det är för film.
Men kommer snart att berätta vad som är pågång för mig:)
Fick också lite pengar av honom!Skönt då klarar jag mig liiite bättre i sommar:)
Dock var pappa lite jobbig att prata med idag,, fick upprepa samma sak 3 gånger o ändå lyssnade han inte,pratade bara om sig själv o vad han gjort o blablabla...lite tråkigt är det ju att han gör så...menmen, han e ju sån som person:) Älskar honom ändå!
Väntar på H nu iaf, syrran o hennes kille kom nyss, ska bli lite midsommarmat med familjen:)
Ha en trevlig dag  allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0