Vakna själv

Nu har jag piggnat till lite.
Gick aldrig till jobbcoaching imorse,mådde inge vidare. Och SJÄLVKLART när man ska sjukanmäla sig så ska man ringa till växeln men det var ingen som svarade där så det tog 1½ timme innan jag fick tag på någon..Och när jag blev kopplad så var det telefonsvarare dit jag skulle..
hmm bra gjort va?
Äsch orkar inte bry mig,sa att de skulle ringa upp men lär  inte göra det.

På mornarna/kvällarna brukar jag tvätta mitt ansikte med nya produkter jag fick från apoteket. Ska berätta om dem i ett annat inlägg. Jag måste verkligen säga att jag ÄLSKAR dem,helt otroliga.

Ska ta och käka frukost nu..
Saknar H som fan....Inte träffats sen i söndags..så det är lång tid..iaf för mig...Fått somna och vakna själv varje morgon:( Inte mysigt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0