Utkast: Jag måste ...

Onsdag 17 juni(blogg.se suger så här e inlägget från i onsdags

Jag måste säga att jag verkligen HATAR Adecco Jobbcoaching, fy ffan vad dåååligt det är..
Känns som ett dagis för vuxna,,seriöst...Finns inte ens något vettigt med detta ställe...
Herregud alltså, allt de säger visste man ju om för länge sen..helt värdelöst ställe.
Håller på och somnar i stolen när de bablar på..
Förstår verkligen inte meningen med detta:S Skippade det i måndags då jag inte orkade gå:P
Kan ni tänka er att vakna upp på morgonen och bah : åhh nu ska jag till Jobbcoaching med massa konstiga människor...riktigt motiverande va?? NOT!

Aja, dålig update dessa dagar,, i måndags stannade ja hemma med H och fixa hans bil o greja.
Igår vart det en riiktig roadtrip:P
H skulle skjutsa F till Grönan med 2 kompisar så jag åkte med,började åka kl 16.00, var framme vid Grönan 18.30 typ..pga en hiiimlans lång bilkö.
Släppte iaf av dem och åkte tillbaka till Västerås,var framme 20.15, hann laga mat och kolla lite på Tv innan vi skulle tillbaka till Sthlm kl 22. Så då tog vi m oss en termos kaffe som sen resulterade i att den spilldes ut på golvet...smart..
Men den sträckan till Sthlm var iaf mysig då jag låg i H´s knä en bit och mös:D
Framme i sthlm kl 23.40 och då var det bara att åka tillbaka till Västerås IGEN,men fulla människor bak i bilen som prata o prata o prata:P

När alla var avdroppade åkte vi hem till mig så ja kunde hämta lite saker sen bar det av hem till H klockan var då runt 02.00.. så trött var man.
Gulliga H stekte ägg till oss och sen gick vi och la oss.
Såå skönt att lägga sig i sängen alltså:D

Aja sitter iaf här hungrig som fan då jag inte kunde fixa någon mat eftersom jag inte hann det, typiskt...
Så här sitter man uttråkad och vrååålhungrig.


Så nu har jag iaf köpt min lilla lunch, 3.90 kr kostade det:D haha ett litet bröd från konsum, har inte så mycket mer pengar att röra mig med! Menmen, liiite mätt blev man iaf.
Ska träffa H och kanske käka sen lunch när jag slutar här.. Sa att jag har läkartid så får gå 14.30 ist för 15.00. Lite skönt iaf!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha men fyfan! Din stackare:/

2009-06-22 @ 23:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0