Trendig outfit!

Vilket väder vi har idag alltså!!!
Det är gaalet varmt ute!
Hann inte skriva något imorse, vaknade 09.50 och ringde arbetsförmedlingen då ja hade ett möte  idag, visste dock inte när så jag ringer  o frågar...
10.15 var det visst!! Jag hade alltså 20 min på mig att klä på mig,bädda sängen,fixa mig och åka m bussen ner.
Ringer och säger att jag kommer lite sent och det gick bra så skötn det:D
Var iaf framme tjugo över och så pratade de lite om sommarplaneringen och så..inget spec..

Sen kl 11 skulle jag till Röda korset och hämta min kläder då jag ska gå min första praktik imorn.
Fick ett par byxor.tröja,t-shirt och en keps:) Fick lite nyare kläder än de andra praktikanterna vilket var skönt då dem e skitfula:P
Så imorgon kl 18-20 på Cityfestivalen kommer man se mig strutta runt i denna sexiga outfit;) Riktigt trendigt måste jag säga haha:D BIlder kommer självklart:D

Mitt mobilabonnemang blev ju spärrat igår och jag var ju skitsur men imorse nä jag vaknade  hade de tagit bort det. Skönt!

Sitter och väntar på H, vi satt o kollade på film i ca 30 min när hans mamma kommer och sen helt plötsligt försvinner han o ska fixa bilen och nu har jag suttit här hur jävla länge som helst...Dryg människa alltså..tänker inte på att ja sitter här o e uttråkad o vill se filmen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0