Syskon

Idag har jag iaf suuperduuper ont i fötterna, tog tom bussen hem från H, tar typ 10 min å gå men jag orkar inte haha:)
Just ja, fick en ny dator igår faktiskt, vi hade beställt en för ett par månader sen så nu e den iaf här.
Jag ÄLSKAR den, inte alls seg, plattskärm,tyst  ja allt e bra med den:D Nu kan vi tom bränna ner skivor och skriva ut fotografier!

Idag så ska jag iaf träffa min storasyster! För er som inte vet så har jag 3 st halvsyskon, men jag hatar verkligen ordet halv,tycker inte det finns någon mening med det. Så jag har 3 systrar och en bror sammanlagt.

Brorsan har jag kontakt med ofta, den äldsta systern har jag träffat 1 gång i hela mitt liv, första gången var förra året.
Har ingen kontakt med henne, sen har ja hon jag ska träffa idag Petra, henne har jag träffat typ några gånger, men var rätt ung då. Så hittade vi varandra via bloggarna vi har så nu ska vi iaf träffas. Ser verkligen fram emot det:)
Tycker det är hur kul som helst att hålla kontakten.
När pappa bodde här så  träffade vi min bror Christian ofta,sen när han flytta träffade vi inte honom. Men vi pratade ju iaf i tel o så..
Men efter stockholms resan i tisdags bestämde vi oss för att hålla kontakten bättre.
Så nu ska jag iaf äta lite frukost och byta om,sen tror jag att jag ska cykla till Lövudden och träffa Petra eller om mamma kan skjutsa. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0