Shopping

Idag har jag varit hemma nästan hela dagen och antingen suttit vid datorn eller tvn.. hmm roligt liv man har:!
När mamma slutade jobbet så åkte vi ner på stan och kikade efter en tröja till henne och på Lindex hittade hon en skitsnygg kofta som jag också kan ha:D Vilken tur va:P
Sen köpte jag en grymt snygg blå/vit randig tshirt(älskar skurningen på den) Och en vit/grön randig tröja.
Lägger ut bilder imorn,orkar inte sitta och ladda upp bilder på min ooootroligt sega dator just nu.

Sen åkte vi ut till Maxi och jag köpte min efterlängtade vågtång från OBH Nordica! Velat ha den såå otroligt länge och eftersom mamma var skyldig mig pengar köpte hon den! Vilken tur då jag inte har några pengar kvar hahaha:D
Ska pröva den nu så ger en lite recension om den sen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0