Shopping

Igår var en riktigt trevlig dag..
Hade lite ärenden att göra så jag ringe syrran o fråga om hon ville m på stan..
Så ringer hon upp o säger att bussen går om 7 min..
Snacka om att det blev fart på mig, på med byxor,tröja och stack. Hann inte ens fixa håret så jag såg lite risig ut:P
Fixade iaf allt sen kikade vi på kläder och så kommer hennes kille så vi alla går tillsammans.
Hittade en liten väst för 49 kr på Lindex som jag köpte.
Sen komma mamma ner på stan o följde m till Gina Tricot hittade en hel del där men jag köpte bara 2 oversize linnen 99 kr styck och en plånboksväska,rosa m nitar.
Jag ÄLSKAR den,har letat efter en kombinerad plånbok o väska aslänge o så hittade jag den:D
Sen gick vi till SF där vi fick 6 gratisbiljetter till Förhandsvisningen på The Proposal:)
Men vart lite problem med tekninken så biljetterna var spärrade, så vi fick åka iväg en stund,så vi åkte till Maxi och sen till Sippan. Och efter det så kunde vi hämta ut biljetterna.

Åkte hem och testade lite av kläderna:D Måste ju se att det passar det jag har hemma haha:D
Träffade H igår också!!!! riiktigt mysigt efter 4 dagar ska jag säga...såå underbart att få ligga i hans famn o mysa...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0