Perfect dress

Ännu en dag med dåligt väder..
När ska det sluta regna?

Imorse så åkte H iväg och fiska med 2 kompisar och ja stannade kvar i den varma mysiga sängen:P
Orkade inte följa med:) Vaknade vid 12 och gick ut med hunden och sen gick jag hem.

Köpte en klänning på HM förra söndagen och nu kände jag att jag inte riktigt passar i den så jag åkte ner på stan och lämnade tillbaka den..
Och jag tror det var ödet alltså.För när jag gick så såg jag en oootroligt fin klänning rakt framför näsan på mig,för HALVA priset:O Det var ju som hittat!
Så den köpte jag självklart, riiktigt söt faktiskt,ska ta en bild på den sen.

Mamma hämtade mig o så åkte vi och handla på maxi och willys och så kollade vi på skopunkten..
Prövade lite skor som ja ska köpa..har bestämt mig för 2 par iaf. Får se om jag htitar ett tredje vill gärna ha ett par skor med kilklack som passar till klänningen,eller sandaler..
Aja nu ska jag iaf äta..blir matjesill och potatis...snabbast att göra:P

Ska ut och fiska sen också.
så hörs imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0