Pepparmint+Vitlöksbaguette

Har precis kommit tillbaka från min lunch,, eller vad ja nu ska kalla det haha:P
Efter att ha gått o velat hur länge som helst inne på konsum,ja det är faktiskt supersvårt att komma på något att käka bland deras hundratals matvaror,dock begränsas valet då jag vill ha något som går att äta på en gång och e billigt!
Så det blev en vitlöksbaguette,som jag av någon anledning fick för 2(!) kr billigare, och självklart en rulle Extra Strong pepparmint. Hallå jag måste ju ha något som tar bort vitlökslukten haha:D

Hittade en grymt fin ögonskugga på Kicks också som jag funderar på att köpa för mina presentkort jag har hemma,,ligger väl runt 300 kr nu:)

Har typ samling kl 13, någon från adecco rekrytering kommer och pratar...hmm kul va???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0