Ont

God morgon!
Sitter på jobcoaching idag igen...dock är det sista veckan så det är ju skönt:)
Är dock såå jävla trött, kunde inte sova lugnt imorse då vissa människor inte har respekt för andra och skriker o bankar när man sover....
Och ont i knät har jag som sjutton alltså..
Började känna av det igår och idag är det verkligen hemskt, kan knappt gå ju, inte ens när jag ligger ner är det bra.
Ska försöka komma till akuten idag, så de kan göra något åt det. Inte första gången jag har ont så..

Ska komma på vad sjutton jag ska äta till lunch,orka fixa lunch hos H på natten liksom...Ska bli så skönt att sova hemma så man kan göra något riktigt iaf:) Det e bara så grymt jobbigt,hade ingen platttång så fick låna hans som är skit,inga pengar till bussen så fick låna av honom,ingen lunch,ingen Bh(!) så fick ta min bikini. Säg något som var bra imorse liksom:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0