Oh happy day!

Idag är en underbar dag!
  • Sista dagen på Adecco jobcoaching vilket är hur skönt som helst.
  • Solen skiner och det är supervarmt ute,vilket betyder att jag äntligen kan ha klänning på mig utan att frysa!
  • Cityfestivalen har börjat "byggas upp" i stan, vilket betyder sommar!
  • Solbrännan har lagt sig!
Ja vad mer kan man säga, det är verkligen sommar ute. Och jag är så glad att jag äntligen kan strosa runt i min supersöta klänning utan att frysa, vem gör inte det liksom?

Och jag är lite förvånad faktiskt, jag har inte sovit sen klockan 06.40 IGÅR morse, jag har alltså i just  denna stund inte sovit på 28 timmar! Men ändå så är jag inte seg eller hängig på något vis:) skönt det.
Anledningen till detta är för att jag så fort jag kom hem från pappa bytte om och åkte till H och sen ut och fiskade till typ 23. Sen så satte vi oss och käkade, efter det vart det film, En shopaholics bekännelser,grymt bra film tycker jag:)

När filmen var slut var klockan typ 2 så var ingen mening o gå o lägga sig så la mig och mös med hunden,slumrade till en liten stund men ananrs inget mer.

En rolig grej är också att jag fick upp min första stora fisk igår:D En gös! har aldrig fått fisk när jag kastat och inte heller en stor så det var skit kul ju!
(Inte den på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0