Mysig dag!

Kom precis hemma, H åkte och fiskade imors och jag var så trött så jag sov kvar ett tag:P
Igår var faktiskt en riktigt trevlig dag,som sagt så var jag med kajsa på stan. Sen åkte vi hem till oss själva och jag tog det lugnt och  började fixa mig och vänta på Kajsa som skulle komma till mig:)
Så hon kommer runt typ 9 och jag sminkar henne och fixa håret! Hon passade sjukt bra i det!
Du var grymt snygg gumman:D!
Använde självklart vågtången, den har blivit min bästa vän hahaha:D
Mitt hår blev helt underbart,hade på mig svart kjol,vit/grå oversize linne och leggings. :)
Plus att jag satte på mig mina nya skor som jag inte haft på mig tidigare...
Fick iaf skjuts av snälla mamma ner till Vasaparken,inte alls så himlans mycket folk,var nog pga vädret..usch...
Träffade iaf på några från förra klassen som vi följde med till Sigurdsgatan...hmm...jadu..inte min typ av ställe..:)
Satt där ett tag och gick sen vidare till parken igen där Kajsa och jag gick rutn och prata o så..
Träffade på första hälparna också..ångrade lite att jag sagt nej till praktiken igårkväll:P Verkade ha trevligt ju hahaha:)
Sen så skulle iaf Kajsa m bussen till Oslo tråkmåns:P
Nej men gick iaf m henne till bussen och sa hej då!
Sen så ringde jag mamma som skulle hämta mig...det resulterade i att jag fick vänta över 30 min på skjuts och det var iskallt och massa packade människor på stan hahaha:D
Slutade med att H fick komma och hämta mig! Han e en ängel,verkligen!
Åkte iaf hem och bytte om, hade ju gryyymt ont av skorna...WOW min stortå å lilltå var mosade haha:)
Åkte iaf hem till H sen och sov,, var såå trött!
Var iaf en ootroligt mysig dag, jättekul att få vara med dig Kajsa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0