Midsommarsol

Glad midsommar allihop!
Hoppas ni får en härlig dag! Här är det sol och varmt,blåser dock lite men så länge solen skiner så bryr  jag mig inte så mycket om blåsten:)

Dock hatar jag fortfarande BLOGG.SE har skrivit flera inlägg som inte kommit fram, dock kunde jag rädda ett inlägg....Hatar verkligen dem,de skrev till mig att det går att skriva inlägg igen men när jag gjorde det försvann allt skit. Ska de ha en sån här stor portal måste de fan lära sig att sköta den också. Inte ovanligt att det e massa problem här....

Aja ska iväg och träffa min pappa idag! Så nu håller jag på att fixa mig,blir kjol och en 3/4 tröja, riiktigt söt,glömt lägga upp bilder på den men det kommer:)

Hoppas ni har det trevligt idag iaf, hur brukar ni fira midsommar?
Och hur är vädret hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0