Koka i sängen

God morgon! Lite väl tidigt för mig att vara uppe nu va:P
Kan inte alls sova i min säng,vaknade av att jag nästan kokade av solen!!
Har tunna gardiner och solen ligger rätt på mitt fönster på mornarna, så skönt är det verkligen inte.
Men kanske bra att man kommer i lite rutin och kliver upp tidigt!
Inge vidare kul men thats life,aja idag ska jag iväg o hämta mina papper hos Adecco, sen ska jag nog kanske sola lite. Får se hur det blir.

Ikväll ska jag ju gå praktik på Cityfestivalen, ska blli grymt kul, dock tror jag det kommer blir riiktigt varmt med kläderna jag fick..usch...
Får se om H är en rolig människa och följer med en sväng på festivalen nu på dagen eller om det blir efter praktiken..
Klart man måste gå ner någon dag ju! Ska kolla vad ja ska ha för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0