Intervjutime

Självklart vaknar jag 2 timmar innan jag ens behöver gå upp..suck varför händer detta mig en måndagmorgon för??

Av någon anledning vaknade jag helt självmant och superpigg kl 5.30,när jag egentligen skulle gå upp 7.30....
Försökte iaf somna om och efter ett tag lyckades jag...sen kommer mamma in  och då måste jag gå upp...
usch vill inte gå på den där jävla jobbcoachingen...menmen..thats life..
Lagade lite lunch så ja kunde ta med mig och fixade håret..
Blev grymt nöjd över  det idag faktiskt!

Väl där så ser jag på mailen att jag fick intervjun flyttad tills imorn ist för idag.. Så det blev och kika tågbiljett och ringa brorsan och kolla om vi kunde ses.
Självklart är vägen till Åkersberga hur jobbig som helst...men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0