Intervju

Sov hemma inatt och det var faktiskt rätt skönt att vakna upp i sin egen säng med katten kurrandes bredvid huvudet:)
Städade och rensade lite på rummet innan det blev frukost och tv...oprah också självklart:P

Mamma åkte till Köping för min gudmor åkte till akuten,var något m hjärtat..men jag följde dock inte med..
Hon ringde iaf nyss och mår bra så:)
Fått en jobbintervju i Åkersberga, fast jobbet ska vara här i Västerås.. Har den på måndag men kommer inte kunna gå så jag ska få en ny tid.. Min gudmor sa nyss att hon kan hjälpa mig att betala tåget dit så..
Gulligt av henne:)

Nu har ja precis badat och sitter med en ansiktsmask,länge sen ja hade det så kände att det var dags.

Någon som har några tips på en bra mask? Denna börjar ta slut och vill testa en ny!

Ska fixa lite middag nu sen sticker jag till H, sugen på att gå på After Worken idag men lär inte bli något..
Aja hoppas ni andra har det trevligt ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :D

2009-06-05 @ 19:46:25
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0