Ingen sommar?

Idag är iaf en riiktigt trist söndag,trots den mysa morgonen med H, det regnar,det är kallt och man har inget att göra.
Seriöst,en  perfekt söndag är ju trots allt sol och värme så man kan ligga ute och sola sig brun och läsa sen tidning eller vad säger ni?
Men lär nog inte få det de närmsta veckorna,inte vad jag tror iaf.
Herregud vi är inne på mitten av juni och ännu har vi inte haft sol,jo 1 vecka i maj men sen har det ju bara regnat och varit allmänt deppväder.

Vad är det som händer? Får vi ingen sommar i år? Eller kommer den i slutet av Juni?? För det skulle verkligen inte förvåna mig.
Hatar verkligen svensk sommar just nu!
Midsommar lär väl som vanligt vara en regnig dag, har ni några planer för midsommar då?
Själv blir det nog att vara hemma m familjen skulle jag tro!

Har massa bilder jag måste ladda upp och lägga ut här. Har bara inte orkat:P Igår kom H hem typ runt 11 så hämtade han mig och vi åkte till Gideonsbergs grillen och köpte varsin hamburgertallrik 200g :O Tjockis jag vet:P
Men grymt gott,, bortsätt från den suuupersalta dressingen,fattar varför folk går dit efter krogen haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0