Flyförbannad

Igår var världens pissdag och inte ens värd att skriva om..eller jo..på dagen stack H och jag ut och fiskade, älskar att åka till det stället då det är så fin miljö..
Och självklart fastnade H med draget i forsen så lilla jag drog av mig stövlar och upp med byxorna och började vada ut i strömmen haha:)
Loss kom den iaf:P

Sen åkte vi till ett annat ställe och där höll jag på att trampa på en orm så jag skrev och sprang allt vad jag kunde..inte för ormen utan för att jag blev så chockad att den kom framför mig.. gillar ormar..tycker de e grymt vackra:) Så hittade vi 3 st i en hög som låg som kanelbullar:P
Filmade lite också,, 5 snokar på ett och samma ställe den dagen..wow:P
Inge fisk dock:(

Sen det som hände efter det är inte ens värt att nämna..säger bara att jag var så förbannad att jag svettades och gääärna hade velat mörda någon...hatar falska människor som tror de har rätt att göra vad som helst.....det e det äckligaste jag vet !!!!

Aja min gudmor fyllde år så vi åkte dit en sväng,mamma,syrran och jag. Käkade lite rulltårta och prata:)
Sen vart det inge mer den söndagen..sov hemma också..kände att det var bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0