Bye bye Intervju

Så då har jag precis kommit hem igen..
Efter jobbcoachingen idag så åkte mamma och jag  o solade en sväng..hur skönt som helst och ja var så trött så jag somnade en liten sväng under de 30 minuterna vi låg där haha:D
Sen tog vi en promenad till Apoteket där jag skulle prata med chefen där om en incident som hände förra veckan..så fick välja vad jag ville för 100 kr.
Så blev lite ansiktsscrubbar. 2 stycken:)

Sen åkte vi hem och tog det lugn,syrran och hennes kille kom. Sen bar det av till Skopunkten, måste ju ha nya skor till intervjun:P Nej inte bara därför, ville ha dessa skor så..
Oh vilken tur jag har, för den ena fanns det bara ett enda par i min storlek:)
Köpte iaf 2 par skor,halva priset på en av dem så 448 kr allt som allt:)
Ska lägga ut bilder sen..
 Imorn på intervjun tänkte ja ha min nya klänning,svarta leggings och nya skorna...

MEN vet ni vad?
De skorna kommer inte få komma på intervju:P
Jag tackade precis nej till intervjun...Varför?? Jo för att jag ansåg inte att företaget var seriösa nog...Skulle ni se hemsidan så skulle ni fatta...Inge info,ingenting fanns om företaget typ...Så kände att jag kanske skulle kasta pengarna i sjön om jag åkte dit.. Jag säger inte att det är ett dåligt företag och att folk där inte har ett bra jobb. Bara det att jag kände inte som att det skulle gynna mig..

Men Stockholm blir det iaf 2 hållplatser mindre än innan:P och 200 kr billgare:)
Lovade brorsan att träffa honom så varför inte:)
Så får skorna iaf komma ut lite haha:D Ska bli kul att träffa honom. Var länge sen sist!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Hej! Vad kul... tänkte jag säga. Men nu ser jag här att du har tackat nej till intervjun, och antar att det är den jobbintervjun du menar? :( Får man fråga vilket företag det var?

Kram

2009-06-08 @ 21:25:33
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0