Blöta strumpor och praktik

Gud vad jag är dälig på att uppdatera..
måste skärpa mig!
Idag har jag varit hos läkaren och sen vart det en runda på stan medans jag väntade på pappa men det visade sig att jag väntade i onödan. Istället för att träffas på stan skulle vi träffas i hamnen så fick ta bussen hela vägen ut dit sen gå hur långt som helst i regn och blask..Mina skor läckte ju inte in liite vatten heller:P

Nu ska jag iaf vila lite, e jättetrött. Gick upp kl 8 imorse och åkte inlines hem från H o regnet och inte blev det nå sova hemma så. Ska till Röda Korset kl 18, näst sista utbildningsdagen före praktiken..wiie!!!
Aja vi hörs sen..ska berätta om helgen då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0