Båtnatt

Nu är jag äntligen hemma igen! Eller nja..äntligen ska jag nog inte säga,hade det riiktigt mysig hos pappa i båten:)
Morsan lovade att skjutsa ner mig till hamnen igår men sen helt plötsligt ringer syrran och säger att hon måste ha skjuts till sin träning, och SJÄLVKLART skjutsar mamma idioten till sin träning så jag får ta mig till hamnen själv.Morsan som vet att jag hade skitont i mitt knä. Istället så skiter hon i vad hon lovat och kör idioten...jävligt schysst..

Aja nog om det,tar iaf bussen till Viksäng och går därifrån ändå ut till båten som ligger på piren längst ut...Så det var en himlans lång väg att gå och varmt var det!
Pappa sitter iaf och kollar på Lotta på Liseberg när jag kommer så vi sitter och kollar på det ett tag och käkar chips jag tog m mig:) Vi höll båda med om att Lotta inte alls passade in och att bingon var så himlans tråkigt så det segade ner hela programmet.
Efter det kikade vi lite på Beck samtidigt som vi kollade runt lite på internet ang det jag ska på senare i sommar,ni vet, "hemligt":P
Sen så satte vi på en film som pappa skickat efter,en gammal fransk. Såå sjutk bra film alltså,lite långtråkig i början men när allt kommer igång så fastnade jag:)
Inte pappa dock för han somnade runt  halv 1 haha:D han har dock sett filmen när han var 16 så,, det var en gammal film hahaha:D
Väckte iaf honom vid halv 2 och så fixade han ihop sängen i "matsalen" och så gick han o la sig i fören. Somnade så snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0