34 timmar utan sömn

Nu e jag riktigt förbannad och gaalet trött,blundar jag så kommer jag somna, har inte sovit ännu, 34 timmar senare haha:D
När jag slutade på Adecco så gick jag ner till Hjertmans och kollade lite men de hade inte det jag skulle va för ett rimligt pris så jag ringde pappa,han satt i bilen med Bengt och de kunde hämta upp mig o skjutsa hem mig. Satt ute i solen och väntade på dem ett tag,, woooow vad varmt det var alltså. Axlarna brände verkligen:P
Åkte m Bengt o pappa till Biltema där jag köpte ett par seglarhandskar!

När de skjutsade mig till H så var han o hans morsa påväg ut till bilen för att åka till E-tuna o besikta bilen, så jag följde med,självklart slumrade jag till lite :P
Efter det så blev det en kall o god vaniljmilkshake på Mcdonalds innnan vi åkte hem.
Såg att jag hade ett missat samtal på mobilen så ja tänkte ringa upp det, men d gick inte.

Ska ut o fiska en sväng men skriver sen och smutskastar min mobil operatör!


Så nu är jag tillbaka, åkte och hämtade H´s kompis på stan och sen åkte vi ut till Strömsholm o fiska, trött som jag var låg jag i baksätet hela vägen ut och typ halvsov:D
Låg kvar en stund medans de fiskade också...guud vad min kropp var slut alltså!
Fiskade iaf en stund och greja men det blev inget,,några hugg blev det men aldrig någon som kom upp:P Bortsett från en liten ål som H´s kompis kasta ner igen.

skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0