Hjälp Therese hitta sin stulna 6 mån valp

Therese Perlmans lilla rottisvalp har blivit stulen,så jag hoppas att jag genom detta inlägg kan få er att lägga upp detta på eran blogg och uppmana era läsare att göra detsamma. Tänk bara på hur ni hade mått om detta hänt er!!
Så ni som läser detta, gör detta till en kedjereaktion,få detta inlägg att kretsa på internet så förhoppningsvis kanske någon vet något!
Har ni sett denna hund kontakta personen längst neri inlägget eller polisen på 11414.

Hej, På nyårsnatten försvann min älskade hund Neo ifrån vår gård i Tygelsjö.
Han är en rottweilerhane på 6 månader. Svart med bruna tecken, chippad.
Jag har inte hört nånting om honom, inte nån som sett honom eller liknade på 13 dagar, och jag lider otroligt mkt av detta, för han betydde allting för mig.
Jag tror att någon tagit Neo, och tänker behålla honom, och skulle mitt mail komma till den som har honom, snälla lämna honom tillbaka, jag köper en ny hund åt er, så länge ni bara ger mig min Neo tillbaka.
Har du sett eller hört nånting som kan leda min hund hem igen kommer du belönas generöst.
Jag gör allt för att min älskling ska komma tillbaka.
SNÄLLA skicka detta mail vidare, enda sättet jag kan nå ut i sverige på.
Har gjort allt, polisanmält, anmält på diverse hemsidor, radion, sydsvenskan, kvällposten, lappar överallt där jag bor osv.

Therese Perlman 070-4164073
Tillgänglig 24 timmar om dygnet
[email protected]
Kontaka mig eller polisen på 11414


Åt hon köper en  ny hund åt den som tagit honom visar ju bara hur mycket Neo betyder för henne.
Hjälp till att sprida detta genom att skriva detta i er blogg.

Dessa har redan gjort det,gör det ni också!!
Sussie
Selma
Sanna
Ramona
Trinidaz
Bettina


Kommentarer
Postat av: Felicia

Min mamma berättade om det hära.Och det svider verkligen i hjärtat. För man vet aldrig vad de gör med hunden.

2009-01-29 @ 17:20:05
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Postat av: Bettina

fy vad hemskt! jag har själv hund (som faktist heter tintin)och jag skulle dött om någon tog honom.. jag lägger gärna upp detta på min blogg. jag bor iofs i halmstad , men ändå, man vet aldrig vem som kan läsa det. Jag har just bytt blogg så just nu är det inte så många dör å kikar men det kommer ju fler. skicka ett mail till mig om du tycker det är okej att jag lägger upp texten- hade jag bott i närheten av henne hade jag gärna gått runt där själv och kollat runt och satt upp lappar å allting, men det är lönlöst i halmstad. Men därimot kan man möta de flesta på nätet. ifall du vill jag ks också hjälpa till att sprida länken vidare. Jag fattar hur hon känner och hade det varit min hund had jag velat ha hjälp. det är därför jag vill hjälpa till!!

2009-01-29 @ 20:30:59
Postat av: selma.

hejsan. jag har gjort allt jag kan nu för hunden. har lagt ut ett inlägg på min blogg, hoppas alla läsare läser det! lycka till och tänker på dej o hunden! /selma.

2009-01-29 @ 20:44:55
URL: http://selmabelma.bloggagratis.se
Postat av: Sussie

Det är uppe på min blogg nu. Hoppas hon hittar sin hund, det är hemskt sånt där. Har en vän som äger en hund och den betyder otroligt mycket för henne, så även fast jag själv inte är hund ägare så kan jag ändå tänka mig hur det känns.

2009-01-29 @ 20:59:19
URL: http://smootie.blogg.se/
Postat av: S a n n a

svar: Jag kan fixa ett inlägg så hon hittar sin fantastiskt fina hund! Lider med henne....

2009-01-30 @ 01:05:20
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: ramonaf

Jag har informerat på min blogg nu och hoppas verkligen att fler hakar på! Sedan håller jag verkligen tummarna för att lilla Neo kommer tillbaka, detta är ju fruktansvärt!!!

2009-01-30 @ 07:23:47
URL: http://httm://ramonaf.blogg.se
Postat av: Trinidaz

Hoppas verkligen hon hittar sin hund. Kom ihåg när vår hund försvann det var inget kul alls. Som tur var hitta en personal från ett djurhem honom så fick han vara där nån timme innan polisen ringde oss och sa vart han fanns.



Det går inte beskriva hur oroliga vi var. Ett husdjur är högt älskat och jag känner verkligen med denna kvinna.



Jag lägger upp det här på min blogg.

2009-01-30 @ 10:35:50
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: Bettina

oj, såg att du hade frågat om min blogg .. booak.blogg.se

2009-01-30 @ 12:13:41
Postat av: ramonaf

Det är helt okej att länkar till mig :)

O jag håller verkligen tummarna för att Neo kommer tillbaka!!!

2009-01-31 @ 10:35:44
URL: http://ramonaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0